مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-13اقتصادي

احداث بالغ بر 66 کیلومتر راه روستایی در گیلان طی امسال/ جمع آوری 201 رشته سرعت گیر


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان،60 درصد راه های روستایی بالای 20 خانوار را آسفالته دانست و عنوان کرد: سال گذشته 65 کیلومتر راه روستایی را احداث کردیم؛ - ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان،60 درصد راه های روستایی بالای 20 خانوار را آسفالته دانست و عنوان کرد: سال گذشته 65 کیلومتر راه روستایی را احداث کردیم؛ این در حالی است که در هشت ماهه امسال اقدام به ساخت بالغ بر 66 کیلومتر راه روستایی کردیم.

غلامعلی نیک فهم امروز، 22 آذرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با شعار فناورانه و مردم پایه از 26 آذرماه لغایت اول دی ماه، اظهار کرد: راهداران برای نجات جان دیگران، جان خودشان را به خطر می اندازند، اما متاسفانه راهداری جزو مشاغل سخت و زیادآور محسوب نمی شود.

وی صنعت حمل و نقل را دارای چهار بخش زمینی، دریایی، هوایی و دریایی دانست و افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای متولی حمل و نقل زمینی است؛ در این راستا 12 هزار نفر راننده در بخش های حمل و نقل کالا و مسافر در گیلان فعال هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به تلاش رانندگان کامیون در بخش واردات و صادرات کالا و ترانزیت، عنوان کرد: در بخش حمل و نقل مسافر، 3099 راننده و 2028 دستگاه سواری، 719 دستگاه مینی بوس و 12


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بالغ بر 66 کیلومتر راه روستایی در گیلان طی امسال/ جمع آوری 201 رشته سرعت گیر

احداث بالغ بر 66 کیلومتر راه روستایی در گیلان طی امسال/ جمع آوری 201 رشته سرعت گیر